Prince Harry
Written by Professor David Flint AM   
Friday, 18 August 2006

On 19 August, 2006, The Saturday Daily Telegraph published those parts of the following letter not in square brackets:

"[Dear Editor,] Your London reporter ( 16/8) pulled no punches in attacking Prince Harry, suggesting he was "cheating" on his girlfriend. This was based on a photograph on the front page of The Sun. Although passed off as recent, it was in fact three years old.

[ I have seen no prominent acknowledgement of this, nor of the most plausible explanation of The Sun’s behaviour - revenge for and a warning about the arrest of other journalists on criminal charges.]

David Flint

Australians for Constitutional Monarchy"